• Δείτε όλο το 5ο Συνέδριο της Φιλελεύθερης Συμμαχίας που διεξήχθη στις 9 Νοεμβρίου 2013.
  • Φιλελεύθερη Συμμαχία. Στάση Πολιτών. Διάβασε τις θέσεις μας για την Ποιότητα Ζωής.
  • Περισσότερες ρυθμίσεις, σημαίνει λιγότερη ελευθερία. Οι θέσεις μας για τους Θεσμούς.
  • Φιλελεύθερη Συμμαχία. Στάση Πολιτών. Διάβασε τις θέσεις μας για την Κοινωνική Συνοχή.
  • Γίνε Σύμμαχος. Γράψου μέλος.
Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα Χρήστη Κωδικός: Να με θυμάσαι

Κλειστά επαγγέλματα: η ευημερία των πολλών δεν μπορεί άλλο να θυσιάζεται για χάρη των λίγων.
(1 μέλος/η είναι εδώ) (1) Επισκέπτης
Αυτό το δημόσιο φόρουμ διαλόγου δημιουργήθηκε για τον σχολιασμό των Δελτίων Τύπου, επώνυμα ή ανώνυμα.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3

ΘΕΜΑ: Κλειστά επαγγέλματα: η ευημερία των πολλών δεν μπορεί άλλο να θυσιάζεται για χάρη των λίγων.

Απ:Κλειστά επαγγέλματα: η ευημερία των πολλών δεν μπορεί άλλο να θυσιάζεται για χάρη των λίγων. 4 Χρόνια, 7 Μήνες πριν #41129

Αγαπητέ Μπάμπη,
Την συζήτηση και την έμφαση για τα ταξί, νομίζω ότι την ξεκίνησες εσύ. Εμείς δεν έχουμε καμία ιδιαίτερη εμμονή για τα ταξί, μιλάμε για την απελευθέρωση όλων των κλειστών επαγγελμάτων.
Συμφωνώ ότι τα ταξί στην Ελλάδα είναι φθηνα σε συγκριση με την υπόλοιπη Ευρώπη, αυτό σημαίνει ότι αν οι Ελληνες πολίτες είναι ευχαριστημένοι με το κόστος και την ποιότητα υπηρεσιών ταξί, τότε η απελευθέρωση δεν θα αλλάξει και πολλά πράγματα. Ποιός ξέρει, μπορεί να δημιουργηθουν ευκαιρείες για τους έλληνες ταξιτζήδες να πάνε να δουλέψουν σε άλλες ευρωπαικές χώρες και να αυξήσουν τα εσοδά τους!

Σε ότι αφορά τον ΟΠΑΠ συμφωνώ με αυτά που λέτε, και η θέση της Φιλελεύθερης Συμμαχίας είναι να αποσυρθεί το Κράτος απο κάθε επιχειρηματική δραστηριότητα, να καταργηθούν τα επιχειρηματικά μονοπώλια ιδιωτικα ή δημόσια και να προωθηθεί και να προστατευτεί ο ανταγωνισμός.

Για το θέμα της υγείας και της κοινωνικής ασφάλισης, το πρόγραμμα της Φιλελεύθερης Συμμαχίας και τα δελτία τύπου της τα τελευταία δύο χρόνια, έχουν αναφερθεί εκτενώς, και μάλιστα περισσότερο απο το άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων.

Και πάλι να τονίσω ότι η Φιλελεύθερη Συμμαχία δεν έχει κάποια ιδιαίτερη αντιπάθεια στον κλάδο των ταξί που φυσικά βοηθάνε και συμπληρώνουν τις δημόσιες συγκοινωνίες, αλλά και σε αυτόν τον κλάδο πιστεύουμε ότι πρέπει να λειτουργεί ο ανταγωνισμός στον μεγαλύτερο δυνατό βαθμό.
Με εκτίμηση

Απ:Κλειστά επαγγέλματα: η ευημερία των πολλών δεν μπορεί άλλο να θυσιάζεται για χάρη των λίγων. 4 Χρόνια, 7 Μήνες πριν #41135

  • mpampis
Αναφερομαι στο αρχικο αρθρο...συμφωνα με την οδηγια της ευρωπαικης ενωσης γνωστη και σαν(μπολκεσταιν) διαπιστωνω πως στην παραγραφο 21 η 22 αν θυμαμαι καλα που αναφερετε εξαιρει τα ταξι και τις δημοσιες συγκοινωνιες

διαβαζω στο δελτιο τυπου της φιλελευθερης συμμαχιας για συντεχνιες μονοπωλια κρατικες παρεμβασεις προστασια για τα κλειστα επαγγελματα(ταξι,φορτηγα κλπ)
Μηπως αναφερεστε σε εφοπληστες, υπουργους ,τραπεζητες ,βουλευτες ,δημοσιους λειτουργους;
οχι φυσικα.μιλαμε για την προνομιακη ταξη των οδηγων ταξι και των φορτηγατζηδων οι οποιοι κατεχουν την μιση Εκαλη, τα κοτερα στον αλιμο, και χτιζουν στα καταπατημενα της Παρνηθας και τα καμενα της Πεντελης.
και πως τα εχουν καταφερει ολα αυτα οι συγκεκριμενες ταξεις επαγγελματιων;
μα φυσικα απο την πωληση της υπεραξιας της αδειας που κατεχουν.
συγεκριμενα μια αδεια ταξι σημερα κοστιζει περι τις 180.000.Λιγοτερα δηλαδη απο ενα δυαρι στην πευκη.δικαιολογημενος ο ντορος που γινεται λοιπον δεν νομιζετε;
φτανει πια με αυτες τις συντεχνιες οπως τις ονομαζετε.αρκετα εχουν( οικονομησει ταξιτζηδες και φορτηγατζηδες).ολη η Εκαλη δικη τους.....φτανει

Ποτε δεν εχω καταλαβει πως απο 13.500 αδειες ταξι που βρισκονται σημερα μονο στο λεκανοπεδιο εαν γινουν 30.000 πως θα βοηθηθει η οικονομια.
Μηπως οφελειθει τελικα ο αμεσως αποδεκτης δηλαδη ο πελατης του ταξι;
Εφοσον μιλουμε για ελευθερη αγορα τοτε σταματωντας το ταξι διαπραγματευομαστε την εκαστοτε μισθωση μεχρι να βρουμε την ποιο συμφερουσα οπως κανουμε και στα σουπερ μαρκετ που μας εχουν κατακλεψει.νομιζω ομως πωσ η ελαχιστη μισθωση τοτε δεν θα ειναι 2.8 αλλα πολυ περισοτερο.
Μα ειναι σοβαρα πραγματα αυτα.
Που ειναι ελευθερο το ταξι για να ειναι και εδω.δημοσιευετε την οδηγια της ευρωπαικης ενωσης που γραφει καθαρα για την εξαιρεση του ταξι.

Να αναφερθω στο τιμολιο του ελληνικου ταξι σε σχεση με αλλες χωρες της ευρωπης;
δεν νομιζω γιατι ειναι γνωστο πως αν και ειμαστε μια απο τις ακριβοτερες χωρες
εχουμε το φθηνοτερο ταξι.
αν παμε και στο θεμα των αδειων ας μου απαντησει καποιος που ειναι εντελως ελευθερες για να ειναι και εδω;

Ας ανατρεξω στην παγοσμια πρωτευουσα του καπιταλισμου και της ελευθερης οικονομιας
δηλαδη την Ν.Υορκη ποσες αδειες ταξι εχει και ποσο πωλουνται;
σας αναφερω πως αδεια ταξι σε σχετικα προσφατο πληστηριασμο αγγιξε τις 800.000δολαρια

Ας αφησουμε τις θεωριες και να δουμε πως το ενχειρημα της ελευθερης οικονομιας οπως και του κουμουνισμου εχει αποτυχει παντελως.και τα 2 συστυματα επι χαρτου ειναι ιδανικα και απολυτως δικαια.παρολα αυτα δεν αντιλανβανονται το θεμελιωδες αξιωμα που διεπει απο αρχης κοσμου τις ανθρωπινες σχεσεις.δυστηχως το μεγαλο ψαρι τρωει το μικρο.
ο κρατικος παρεμβατισμος ειναι αναγκαιος.η μεσαια ταξη ειναι η ραχοκοκαλια της ελληνικης οικονομιας και χρειαζεται την προστασια και την παρεμβαση του κρατους.
αλλιως ο πλουτος θα βρισκεται στα χερια των ολιγων και οι τελικες συνεπειες θα ειναι οδηνηρες για ολους μας ακομα και για τους ιδιους τους πολιτικους που με τρυπιο τζηνακι απο το χωριο τους βρεθηκαν σε μεζονετες της βουλας και της Εκαλης.

Ας κοιταξουμε περα απο τα νουμερα και ποσες οικογενειες βρισκονται απο πισω.ο ταξιτζης ειναι το προβλημα και ο φορτηγατζης της ελληνικης οικονομιας;

Μιληστε για τα σκανδαλα των πλουσιων πολιτευτων μας το φαγοποτι που εγινε στα ασφαληστικα ταμεια τοσα χρονια και μην εστιαζετε το προβλημα στα ταξι ,φορτηγα,κλπ
ολοι για ενα μεροκαματο αγωνιζονται και σας ενημερωνω πως ειναι πολυ δυσκολο και πολλες φορες για συγγεκριμενους κλαδους οπως το ταξι ειναι και τρομου τις νυχτερινες ωρες.

Απ:Κλειστά επαγγέλματα: η ευημερία των πολλών δεν μπορεί άλλο να θυσιάζεται για χάρη των λίγων. 4 Χρόνια, 7 Μήνες πριν #41143

  • mpampis
Κυριε Νικο δεν εστιαζομαι εγω αποκλειστικα στο ταξι αλλα οι θεσεις της Φ.Σ πιστευω. Αναφερομαι εκει γιατι ειναι και ενας ιδιαιτερος κλαδος.
Οσον αφορα την ελευθερη οικονομια δυστηχως προσφατο παραδειγμα ειναι η εξαγορα της
shell απο τα ελληνικα πετρελαια.
Εσεις πιστευετε πως αυτος ειναι υγιεις ανταγωνισμος;
Με την κινηση αυτη βλεπουμε και οτι 1) ξενες εταιριες αποχωρουν απο την ελληνικη αγορα οπως και η ΒΡ αλλωστε και2) οτι στην ελευθερη οικονομια ο ελενχος των περισοτερων πρατηριων περνα στα χερια των ελληνικων πετρελαιων.
Που ειναι λοιπον ο ανταγωνισμος της ελευθερης οικονομιας;
Απλα θα ειμαστε υποδουλοι στις τιμες και την νοθεια των ελληνικων πετρελαιων
γιατι το κρατος δεν μπορει να παρεμβει με την μορφη πλαφον στην ελευθερη αγορα καυσιμων
Λετε οτι ισως παρουσιαστουν ευκαιριες στους ελληνες ταξιτζηδες σε αλλες χωρες της Ευρωπης μετα το ανοιγμα των αγορων.
Ισως.
Αλλα εδω ποιος θα δουλεψει;
o Γερμανος ο Ολλανδος ο Γαλλος η ο Ιταλος;

Σας ανεφερω εν συντομια τις διαφορες τιμολογιων

η σημαια εδω ειναι 1.05

στο Βερολινο ειναι 3.00
Αμσερνταμ 7.50
Ρωμη 2.80
Βιεννη 2.50

χιλιομετρικη αποζημιωση

Αθηνα 0.60
Βερολινο 1.58
Αμστερνταμ 2.20
Βιεννη 1.20

Βλεπουμε λοιπον οτι οι διαφορες ειναι τεραστιες οπως και οι υπηρεσιες που παρεχουν.
Εδω ειναι ασθενοφορα ,περιπολικα, παρασυγκοινωνια και κουβαλουν τα κρεμυδια απο την λαικη και στο εξωτερικο ειναι ταξι με ολη την σημασια της λεξεως.
Δεν νομιζω πως καποιος θα ηθελε να επενδυσει απο ολους αυτους εδω.και αν το κανει σιγουρα θα εχουμε κομιστρο ελευθερης οικονομιας με αποτελεσμα ο μεσος πλεον ελληνας να μην μπορει να το χρησιμοποιει
Φυσικα αν το ηθελε θα μπορουσε να το ειχε κανει γιατι αδειες υπαρχουν.
Μια ματια στην χρυση ευκαιρια μας δειχνει το πληθος των αδειων.
Ειναι ομως προφανεις οι λογοι που δεν επενδυουν στην εδω αγορα ταξι και φαινετε στο ποιο πανω παραδειγμα.
Επισης εχει αποδειχθει και με το παραδειγμα των καυσιμων πως η ελευθερη αγορα
παντα ανεβαζει τιμες παρα κατεβαζει γιατι παντα ο πλουτος και ο λεγομενος ανταγωνισμος μεταφερετε στα χερια των ολιγων φτιαγμενων οικονομικα τζακιων
Που θα ειναι πλεον η ανταγωνιστικοτητα στα καυσιμα οταν θα ελενχονται το 80 τοις εκατο των πρατηριων καυσιμων;
Η θα παμε εμεις να ανοιξουμε πρατηρια στην ελευθερη αγορα γιατι ειναι ελευθεη αγορα τα καυσιμα και να ανταγωνιστουμε ποιον;
Τα ελληνικα πετρελαια. Φοβερος ανταγωνισμος τι λεμε τωρα
Ριξτε μια ματια σε ξενες αλυσιδες σουπερ μαρκετ (π.χ γερμανικες)ποσο πωλουν εδω τα προιοντα τους και ποσο στην χωρα τους;
Υπαρχουν ενα σωρο αλυσιδες στην ελευθερη αγορα αλλα ανταγωνιστικες τιμες δεν βλεπω.Λες και ολοι ειναι συνενοημενοι μεταξυ τους και καθε πρωι μαζι να αλλαζουν τις τιμες στα ραφια.Που ειναι ο ανταγωνισμος;

Πιστευω πως η καθημερινη μας ζωη ειναι απλα μαθηματικα και για αυτο φερνω καποια παραδειγματα.
Και πιστευω εχουν καλυτερες λυσεις σε σχεση με την θεωρια

Απ:Κλειστά επαγγέλματα: η ευημερία των πολλών δεν μπορεί άλλο να θυσιάζεται για χάρη των λίγων. 4 Χρόνια, 4 Μήνες πριν #41536

  • λεον
γιατι δεν αναφερει κανενας οτι οι αρχικες αδειες χορηγηθηκαν δωρεαν και γιατι πρεπει να πληρωσεις για ενα παλιο λεωφορειο για παραδειγμα 60000ευρω με αδεια οταν με αυτα θα μπορουσες να παρεις ενα καινουριο με αποτελεσμα καλυτερες υπηρεσιες και λιγοτερη ρυπανση.Στα υπολοιπα επαγγελματα μπορει να πληρωσεις αερα πολλα χρηματα και την αλλη μερα να ανοιξει καποιος το ιδιο μαγαζι διπλα σου.Γιτι λοιπον καποια επαγγελματα να ειναι κλειστα και να μην πληρωνουν και φορους?

Απ:Κλειστά επαγγέλματα: η ευημερία των πολλών δεν μπορεί άλλο να θυσιάζεται για χάρη των λίγων. 3 Χρόνια, 6 Μήνες πριν #42416

  • ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΥΣ
Νίκος Χαραλάμπους έγραψε:
κ. Μπαμπη, κ. Γιώργο
Σε αυτήν την συζήτηση δεν αναφερόμαστε στο τί γίνεται και εδώ και στο εξωτερικό, μιλάμε και προτείνουμε για το τι πρέπει να γίνει. Για μένα (και πιστεύω και για την ΦΣ), το να εξαρτώνται οι άδειες των ταξί απο τον πλυθησμό δεν είναι αναγκαίο.

Ακόμη πέρα απο τα συμβατικά ταξί, υπάρχουν εταιρείες (λειτουργούν πάρα πολλές στο Λονδίνο) που δεν είναι εγγεγραμένες ως ταξί, όμως προσφέρουν ανάλογες υπηρεσίες.

Η προστασία της δημόσιας υγείας είναι ένα απο τα σημαντικά καθήκοντα του κράτους και ο κανονισμός που ζητά συχνές ιατρικές εξετάσεις δεν έχει να κάνει με το πόσο κλειστό είναι ένα επάγγελμα.

κ. Στέργιο
Ο στόχος είναι να ανοίξουν τα κλειστά επαγγέλματα, να μπορεί ο δικηγόρος σας να σας εκπροσωπήσει σε ενα δικαστήριο της επαρχίας, να μην χρειάζεσται συμβολαιογράφο για ένα συμφωνητικό, να μπορεί κάποιος να προσφέρει ένα αγαθό φθηνότερα χωρίς να δεσμεύεται απο νόμους και κανονισμούς που ορίζουν τις αμοιβές. Όλα πρέπει να γίνονται προσεκτικά και αντιλαμβάνομαστε την ιδιαιτερότητα συγκεκριμένων κλάδων. Αλλά νομίζω ότι η Ελλάδα έχει μείνει πάρα πολύ πίσω σε αυτό το θέμα και μπορεί να κινηθεί πιο γρήγορα καταργώντας τα πιο παράλογα εμπόδια.

Σε ότι αφορα το συγκεκριμένο παράδειγμα του φαρμακοποιού, θα έλεγα ότι τα φάρμακα που δεν χρειάζονται συνταγή γιατρού, (και είναι πολλά) δεν χρειάζεται να πωλούνται μόνο στα φαρμακεία. Τα σουπερ μάρκετ θα μπορούσαν να τα φέρουν σε φθηνότερες τιμές. Ο φαρμακοποιός δεν θα με προστατεύσει αν θελήσω να πάω να αγοράσω 10 κουτιά ασπιρίνες είτε τα πάρω απο το φαρμακείο του είτε τα πάρω απο κάπου που δεν είναι 'φαρμακείο'.

Απ:Κλειστά επαγγέλματα: η ευημερία των πολλών δεν μπορεί άλλο να θυσιάζεται για χάρη των λίγων. 3 Χρόνια, 6 Μήνες πριν #42417

  • ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΥΣ
ΒΡΕ ΑΝΟΗΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥΛΗΜΕΝΕ,ΑΦΟΥ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ ΦΑΡΜΑΚΩΝ ΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ,ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΕΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ,ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΦΘΗΝΟΤΕΡΕΣ ΑΝ ΠΑΝΕ ΣΤΑ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ;ΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΘΑ ΑΝΕΒΟΥΝ!!!ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΣΟΥ ΕΙΠΑΝ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΣΟΥ(ΟΙ ΞΕΝΕΣ ΑΛΥΣΙΔΕΣ ΦΑΡΜΑΚΕΙΩΝ)ΝΑ ΠΕΙΣ,ΕΤΣΙ ΕΙΠΕΣ...

PyJUiDggVgfQCvh 1 Χρόνος, 1 Μήνας πριν #42654

  • Steffie
Great artlice, thank you again for writing.

MafqMAuGHZQPX 1 Χρόνος, 1 Μήνας πριν #42663

  • Huoban
Stlealr work there everyone. I'll keep on reading.

MafqMAuGHZQPX 1 Χρόνος, 1 Μήνας πριν #42664

  • Huoban
Stlealr work there everyone. I'll keep on reading.

MafqMAuGHZQPX 1 Χρόνος, 1 Μήνας πριν #42665

  • Huoban
Stlealr work there everyone. I'll keep on reading.

MrcgaqmCVEvF 1 Χρόνος, 1 Μήνας πριν #42669

  • Fahim
The purchases I make are enetirly based on these articles.

MrcgaqmCVEvF 1 Χρόνος, 1 Μήνας πριν #42670

  • Fahim
The purchases I make are enetirly based on these articles.

JNWuPtddLRmves 1 Χρόνος, 1 Μήνας πριν #42680

  • Uciel
At last some rationality in our little detbae.

JNWuPtddLRmves 1 Χρόνος, 1 Μήνας πριν #42681

  • Uciel
At last some rationality in our little detbae.

JNWuPtddLRmves 1 Χρόνος, 1 Μήνας πριν #42682

  • Uciel
At last some rationality in our little detbae.

zTpimrFxbdL 1 Χρόνος, 1 Μήνας πριν #42695

  • Jaylene
Boom shakalaka boom boom, proeblm solved.

gshacipDepxQRQeK 1 Χρόνος, 1 Μήνας πριν #42702

  • Hicham
Posts like this bgirhten up my day. Thanks for taking the time.

gshacipDepxQRQeK 1 Χρόνος, 1 Μήνας πριν #42703

  • Hicham
Posts like this bgirhten up my day. Thanks for taking the time.

gshacipDepxQRQeK 1 Χρόνος, 1 Μήνας πριν #42704

  • Hicham
Posts like this bgirhten up my day. Thanks for taking the time.

XiIfuedfeaIlCvxJgMR 1 Χρόνος, 1 Μήνας πριν #42718

  • Stefer
That's 2 clveer by half and 2x2 clever 4 me. Thanks!
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3
Συντονιστές: moderator 1, moderator 2
Χρόνος για την δημιουργία της σελίδας: 2,17 δευτερόλεπτα

Twitter live

Google+